|
|
|
|
GARANT
|
1,1-liitrist 4-silindrilist mudelit Garant tootis Hanomag mitme põlvkonnana, ühtedel andmetel 1934-38 kokku ligi 12 000
(sh 1936-38 üle 6800). 2 uksega limusiinide ja kabrio-limusiinide kered valmistas peamiselt Karmann.
|
HANOMAG GARANT (1936-37) |
![](a-sks/HanomagGarant_36-37_b_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagGarant_36-37_c_Riia75_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagGarant_36-37_d_OTR1991_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagGarant_36-37_e_OTR1991_v.jpg) |
1975. a. vanasõidukite ralli, Riia |
1975. a. vanasõidukite ralli, Riia |
1991. a. Old Tallinn Ring |
1991. a. Old Tallinn Ring |
![](a-sks/HanomagGarant_36-37_f_OTR1991_v.jpg) |
|
|
|
1991. a. Old Tallinn Ring |
|
|
|
HANOMAG GARANT (193?) |
![](a-sks/HanomagGarant_v.jpg) |
|
|
|
1990. a-d, Pärnu |
|
|
|
KURIER
|
1,1-liitrine 4-silindriline Kurier oli tootmises 1934-38, peamiselt Ambi-Budd keredega 2-ukselisi limusiine ehitati üle 10 000.
|
HANOMAG KURIER (1934) Moskvitshi mootor, käigukast, esisild. |
![](a-sks/HanomagKurier_34_01-a_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagKurier_34_01-b_v.jpg) |
|
|
1980. a-d |
1970./1980. a-d |
|
|
HANOMAG KURIER? (193?) Oli arvel kui 1934. a. Rekord. |
![](a-sks/HanomagKuriervist_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagKuriervist-b_v.jpg) |
|
|
1976. a. |
1976. a. |
|
|
HANOMAG KURIER? (193?)
Ehitati ümber Volga tehnikale, lammutati pärast avariid. |
![](a-sks/HanomagKuriervist_02_v.jpg) |
|
|
|
1980. a-d, Viljandi |
|
|
|
REKORD
|
1,5-liitrine Rekord oli Hanomagi edukaim mudel 1930. aastatel. 1934-38 toodeti seda üle 18 000. 2 ja 4 uksega limusiinidele ja
kabriolettidele valmistas kered taas Ambi-Budd. 1937-40 oli Mercedes-Benz 260D kõrval teise diislemootoriga sõiduautona Saksamaal
seeriatootmises Hanomag Rekord Diesel, mida ehitati pisut üle 1000 (260D võrdluseks ligi 2000).
|
HANOMAG REKORD (1937) Originaalmootor jm. |
![](a-sks/HanomagRekord_37a_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagRekord_37d_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagRekord_37c_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagRekord_37b_v.jpg) |
2005. a. |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) |
![](a-sks/HanomagRekord_34-38_01-a_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagRekord_34-38_01-d_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagRekord_34-38_01-b_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagRekord_34-38_01-c_v.jpg) |
2007. a. |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) |
![](a-sks/HanomagRekord_34-38_02_v.jpg) |
|
|
|
1970. a-d |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) Sõidukorras, ümber ehitatud (esiosa, mootor,
sillad (Pobeda)). Registris arvel kui Wanderer W23. |
![](a-sks/HanomagRekord_34-38_03-a_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagRekord_34-38_03-b_v.jpg) |
|
|
2000. a-d |
2000. a-d |
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) |
![](a-sks/HanomagRekord_34-38_04_v.jpg) |
|
|
|
2009. a. |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) Vrakk. |
![](a-sks/HanomagRekordvrakk_v.jpg) |
|
|
|
1990. a-d |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1936-38) Kabriolett. Vrakk. Seisab
Viljandi lähedal metsas. |
![](a-sks/HanomagRekord_u36-38_vrakka_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagRekord_u36-38_vrakkb_v.jpg) |
|
|
2000. a-d |
|
|
|
STURM
|
HANOMAG STURM Cabriolet Hebmüller (1937-40) Kinniseks ümber
ehitatud kabriolett. |
![](a-sks/HanomagSturmCabrHebmuller_01-a_Vandra_v.jpg) |
![](a-sks/HanomagSturmCabrHebmuller_01-b_Vandra_v.jpg) |
|
|
1979. a., Vändra |
1979. a., Vändra |
|
|
HANOMAG STURM? (1937-40) Oli arvel kui 1938. a. ADLER. |
![](a-sks/HanomagSturmvist_Riia78-79_v.jpg) |
|
|
|
1978./79. a. vanasõidukite ralli, Riia |
|
|
1300
|
Voolujooneline 1,3-liitrine 4-silindriline 2 uksega limusiin Hanomag 1,3L ehk 1300 oli tootmises 1938-41 ning seda valmistati üle
9100 eksemplari. Eestis on säilinud mitu Hanomag 1300.
|
HANOMAG 1300 (1939) Puudu orig mootor, käigukast, sillad. |
![](a-sks/Hanomag1300_39a_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39b_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39d_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39c_v.jpg) |
2003. a. |
|
|
|
HANOMAG 1300 (1939-43) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_01_v.jpg) |
|
|
|
1970. a-d |
|
|
|
HANOMAG 1300 (1939-43) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_02-a_varbuse05_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_02-b_varbuse05_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_02-c_vss05_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_02-d_vss05_v.jpg) |
2005. a. Eesti Maanteemuuseumi avamine Varbusel |
2005. a. Vanasõidukite Suursõit |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_02-e_Valga17-08-2013_v.jpg) |
|
|
|
17.08.2013, Valga Militaarajaloo Festival |
|
|
|
HANOMAG 1300 (1939-43) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_03-a_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_03-b_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_03-c_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_03-d_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_03-e_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_03-f_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_03-g_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_03-h_v.jpg) |
2008. a. |
|
|
|
HANOMAG 1300 (1939-43) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_05-c_1989Tartu_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_05-d_1989Tartu_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_05-b_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_05-a_v.jpg) |
1989. a. Tartu |
1989. a. Tartu |
2010. a. Jõgeva |
2010. a. Jõgeva |
HANOMAG 1300 (1939-43) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_06-g_Mobilisti4-1993_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_06-h_Mobilisti4-1993_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_06-a_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_06-c_v.jpg) |
1993. a. Foto: Mobilisti 4/1993 |
1993. a. Foto: Mobilisti 4/1993 |
2009. a. |
2009. a. |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_06-b_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_06-d_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_06-e_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_06-f_v.jpg) |
2009. a. |
2009. a. |
2009. a. |
2009. a. |
HANOMAG 1300 (1939-43) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_04-a_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag1300_39-43_04-b_2014_v.jpg) |
|
|
2008. a. |
2014. a. |
|
|
? ? ?
|
HANOMAG KURIER? (193?) Pobeda mootor. |
![](a-sks/Hanomaga_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomagb_v.jpg) |
|
|
U. 1999. a., Tori-Jõesuu |
|
|
HANOMAG REKORD/KURIER? (193?) Esiosa väga tugevalt ümber ehitatud. |
![](a-sks/Hanomag_2a_v.jpg) |
![](a-sks/Hanomag_2b_v.jpg) |
|
|
U. 1999. a., Viiratsi |
|
|
|
|
|
|
|
|
galerii[ät]hot.ee |