|
|
|
|
GARANT
|
1,1-liitrist 4-silindrilist mudelit Garant tootis Hanomag mitme põlvkonnana, ühtedel andmetel 1934-38 kokku ligi 12 000
(sh 1936-38 üle 6800). 2 uksega limusiinide ja kabrio-limusiinide kered valmistas peamiselt Karmann.
|
HANOMAG GARANT (1936-37) |
|
|
|
|
1975. a. vanasõidukite ralli, Riia |
1975. a. vanasõidukite ralli, Riia |
1991. a. Old Tallinn Ring |
1991. a. Old Tallinn Ring |
|
|
|
|
1991. a. Old Tallinn Ring |
|
|
|
HANOMAG GARANT (193?) |
|
|
|
|
1990. a-d, Pärnu |
|
|
|
KURIER
|
1,1-liitrine 4-silindriline Kurier oli tootmises 1934-38, peamiselt Ambi-Budd keredega 2-ukselisi limusiine ehitati üle 10 000.
|
HANOMAG KURIER (1934) Moskvitshi mootor, käigukast, esisild. |
|
|
|
|
1980. a-d |
1970./1980. a-d |
|
|
HANOMAG KURIER? (193?) Oli arvel kui 1934. a. Rekord. |
|
|
|
|
1976. a. |
1976. a. |
|
|
HANOMAG KURIER? (193?)
Ehitati ümber Volga tehnikale, lammutati pärast avariid. |
|
|
|
|
1980. a-d, Viljandi |
|
|
|
REKORD
|
1,5-liitrine Rekord oli Hanomagi edukaim mudel 1930. aastatel. 1934-38 toodeti seda üle 18 000. 2 ja 4 uksega limusiinidele ja
kabriolettidele valmistas kered taas Ambi-Budd. 1937-40 oli Mercedes-Benz 260D kõrval teise diislemootoriga sõiduautona Saksamaal
seeriatootmises Hanomag Rekord Diesel, mida ehitati pisut üle 1000 (260D võrdluseks ligi 2000).
|
HANOMAG REKORD (1937) Originaalmootor jm. |
|
|
|
|
2005. a. |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) |
|
|
|
|
2007. a. |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) |
|
|
|
|
1970. a-d |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) Sõidukorras, ümber ehitatud (esiosa, mootor,
sillad (Pobeda)). Registris arvel kui Wanderer W23. |
|
|
|
|
2000. a-d |
2000. a-d |
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) |
|
|
|
|
2009. a. |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1934-38) Vrakk. |
|
|
|
|
1990. a-d |
|
|
|
HANOMAG REKORD (1936-38) Kabriolett. Vrakk. Seisab
Viljandi lähedal metsas. |
|
|
|
|
2000. a-d |
|
|
|
STURM
|
HANOMAG STURM Cabriolet Hebmüller (1937-40) Kinniseks ümber
ehitatud kabriolett. |
|
|
|
|
1979. a., Vändra |
1979. a., Vändra |
|
|
HANOMAG STURM? (1937-40) Oli arvel kui 1938. a. ADLER. |
|
|
|
|
1978./79. a. vanasõidukite ralli, Riia |
|
|
1300
|
Voolujooneline 1,3-liitrine 4-silindriline 2 uksega limusiin Hanomag 1,3L ehk 1300 oli tootmises 1938-41 ning seda valmistati üle
9100 eksemplari. Eestis on säilinud mitu Hanomag 1300.
|
HANOMAG 1300 (1939) Puudu orig mootor, käigukast, sillad. |
|
|
|
|
2003. a. |
|
|
|
HANOMAG 1300 (1939-43) |
|
|
|
|
1970. a-d |
|
|
|
HANOMAG 1300 (1939-43) |
|
|
|
|
2005. a. Eesti Maanteemuuseumi avamine Varbusel |
2005. a. Vanasõidukite Suursõit |
|
|
|
|
17.08.2013, Valga Militaarajaloo Festival |
|
|
|
HANOMAG 1300 (1939-43) |
|
|
|
|
|
|
|
|
2008. a. |
|
|
|
HANOMAG 1300 (1939-43) |
|
|
|
|
1989. a. Tartu |
1989. a. Tartu |
2010. a. Jõgeva |
2010. a. Jõgeva |
HANOMAG 1300 (1939-43) |
|
|
|
|
1993. a. Foto: Mobilisti 4/1993 |
1993. a. Foto: Mobilisti 4/1993 |
2009. a. |
2009. a. |
|
|
|
|
2009. a. |
2009. a. |
2009. a. |
2009. a. |
HANOMAG 1300 (1939-43) |
|
|
|
|
2008. a. |
2014. a. |
|
|
? ? ?
|
HANOMAG KURIER? (193?) Pobeda mootor. |
|
|
|
|
U. 1999. a., Tori-Jõesuu |
|
|
HANOMAG REKORD/KURIER? (193?) Esiosa väga tugevalt ümber ehitatud. |
|
|
|
|
U. 1999. a., Viiratsi |
|
|
|
|
|
|
|
|
galerii[ät]hot.ee |