|
|
|
|
DKW
|
Taanlase Jörgen Skafte Rasmusseni asutatud DKW, mis 1920. aastate lõpuks oli kasvanud maailma suurimaks mootorrattatehaseks,
ehitas esimese auto 1928. aastal. 1931. a-l lasti turule esimene mudel esiveoliste DKW-de seeriast - Front F1. 0,6-liitrise
2-silindrilise väikeauto kere oli suures osas puust ja puit jäi oluliseks materjaliks kõigi järgnevate sõjaeelsete (ja -aegsete)
2-silindrilise ja kahetaktilise mootoriga F-tüüpi esiveoliste DKW-de juures. Moderniseeritud F2-seeria oli tootmises 1932-35
(kokku üle 25 000 auto), F4 1934-35 (umbes 7800), F5 1935-37 (ligi 76 000), F7 1937-39 (ligi 100 000) ja F8 1939-42 (üle 46 000).
Alates F5-seeriast kasutati kahe klassi süsteemi: 0,6-liitrise mootoriga Reichsklassed kandsid lisaindeksit 600 ja keretüüpidest
valmistati peamiselt 2 uksega limusiine ja kabrio-limusiine ning 2-istmelisi kabriolette. 0,7-liitrised Meisterklassed lisaindeksiga
700 olid peamiselt 2 uksega limusiinid ja kabrio-limusiinid, 2+2-istmelised kabrioletid ning 2- ja 4-istmelised luksuskabrioletid.
Lisaks ehitati ka mitmesuguseid erimudeleid nagu väikekaubikud, võidusõiduautod, vaid ekspordiks mõeldud voolujoonelisema kerega
kabrioletid, 2 ja isegi 4 uksega limusiinid jne. Müüdi ka shassiisid.
DKW autod olid Eestis esindatud juba 1929. aastast. Esialgu kuulus esindus Carl Tammanniga seotud äridele
Carl Tammann & Ko, Carl Tammann & Stephan Traustel
ja Erta. 1933. või 1934. a-st sai DKW ja kogu Auto Unioni kontserni esindajaks Eestis
firma Eesti AS C. Siegel.
1. jaanuaril 1930 oli Eestis registreeritud 2 DKW autot, aasta lõpuks 9, 1.04.1935 sõitis Eesti teedel 20 DKW-d ning 1.01.1940
oli nende arv tõusnud 178-ni. Suurem osa neist autodest hävis sõjas. DKW marki autosid sattus Eestisse rohkesti ka pärast sõda.
Muuhulgas olid Tallinna esimesed sõjajärgsed taksod umbes 20 Saksamaalt toodud DKW-d.
|
DKW F5 Front Luxus 2-sitzer (1935) Kabriolett.
Restaureeritud 2013-2015. |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35f_Riia1975_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35d_Riia75_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35c_trt78_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35a_v.jpg) |
1975. a., Riia |
1975. a. |
1978. a. Tähesõit Tartu 78 |
1978. a. klubi Unic paraad |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35e_2013_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35g_2014_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35h_2015_v.jpg) |
2000. a-d |
2013. a.; uus, Saksamaal valmistatud puitsõrestik |
2014. a. |
2015. a. |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35l_2015_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35j_2015_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5FL2sitzer_35k_2015_v.jpg) |
|
2015. a. |
2015. a., Saksamaal Zwickaus Horchi muuseumi ees |
2015. a., Saksamaal Ingolstadtis Audi muuseumi ees |
|
DKW F5 Front Luxus Cabriolet (1936) |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36e_Rakvere76_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36_v.jpg) |
1970. a-d |
1976. a. Ralli Tallinn-Rakvere 76 |
1977. a. Tähesõit Pärnu 77 Foto: Õhtuleht(?) 1977 |
1979. a. Ralli Haapsalu 700 79 Foto: Kunst ja Kodu 1/1980 |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36d_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36f_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36g_2015_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36h_2015_v.jpg) |
1980. a-d |
1980. a-d |
2015. a. |
2015. a. |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36i_2015_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5Luxus_36j_2016_v.jpg) |
|
|
2015. a. |
2016. a. |
|
|
DKW F5-700 Front Luxus Cabriolet (1936) Restaureeriti
põhjalikult klubi Unic 1980. aasta olümpiaralliks ja uuesti 2002-03.
2015 müüdud Saksamaale. |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36k_Valmiera1976_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36p_Valmiera76_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36o_Rakvere76_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36h_rkv76_v.jpg) |
1976. a. Ralli Valmiera 76, Läti |
1976. a. Ralli Valmiera 76, Läti |
1976. a. Ralli Tallinn-Rakvere 76 |
1976. a. Ralli Tallinn-Rakvere 76, Tallinnas Viru tänaval |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36m_Riia77_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36n_Riia77_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36g_trt78_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36a_v.jpg) |
1977. a. Läti, Riia |
1977. a. Läti, Riia |
1978. a. Tähesõit Tartu 78 |
1980. a. Olümpiaralli Tallinn 1980 Foto: Klubi Unic kalender 1981 |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36l_Viljandi-Parnu83_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36i_2002_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36j_2002_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36b_v.jpg) |
1983. a. Ralli Viljandi-Pärnu |
2002. a. |
2002. a. |
2006. a. |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36d_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36e_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5-700FLC_36f_v.jpg) |
2006. a.; omanik: Moller Auto (end.
Saksa Auto); vt ka Virtuaalne Vanatehnikamuuseum |
DKW F5 kabrio-limusiin (1935-37) |
![](a-sks-au/DKWF5cabr-lim_35-37_Riia1977-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5cabr-lim_35-37_Riia1977-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5cabr-lim_35-37_Riia1977-c_v.jpg) |
|
1977. a., Riia |
1977. a., Riia |
1977. a., Riia |
|
DKW F5 (1935-37) Praeguseks täielikult laiali võetud. |
![](a-sks-au/DKWF5lim_35-37a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5lim_35-37b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5lim_35-37c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF5lim_35-37d_v.jpg) |
1980. a-d |
|
2000. a-d |
|
DKW F5(?) (1935-37) |
![](a-sks-au/DKWF5lim_02_v.jpg) |
|
|
|
1990. a-d, Tagadi |
|
|
|
DKW F7 Front Luxus 2-Sitzer Cabriolet (1938)
Teadaolevalt ostetud uuena Eestisse 1938. a-l.
Restaureeritud 2012-18. |
![](a-sks-au/DKWF7FL2sitzer_38_01-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FL2sitzer_38_01-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FL2sitzer_38_01-c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FL2sitzer_38_01-d_v.jpg) |
2012. a. |
U. 2015. a. |
2016. a. |
2017. a. |
![](a-sks-au/DKWF7FL2sitzer_38_01-e_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FL2sitzer_38_01-f_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FL2sitzer_38_01-g_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FL2sitzer_38_01-h_v.jpg) |
2017. a. |
2018. a. |
2019. a. |
2019. a. |
DKW F7 Front Luxus Cabriolet (1938) Restaureeritud 2011. |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_38g_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_38d_2001_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_38e_2001_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_38f_2001_v.jpg) |
1960. a-tel |
2001. a. |
2001. a. |
2001. a. |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_38a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_38b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_38c_2013_v.jpg) |
|
2004. a. |
2011. a. |
2013. a., Saksamaal Zwickaus Horchi muuseumi ees |
DKW F7 Front Luxus Cabriolet (1938) |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_38_02-a_Rakvere76_v.jpg) |
|
|
|
1976. a. Ralli Tallinn-Rakvere 76 |
|
|
|
DKW F7 Front Luxus Cabriolet (1937-39)
Kinniseks ümber ehitatud kabriolett. Hävis angaaripõlengus 1997. aastal. |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_37-39-a_2002_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7FLC_37-39-b_2002_v.jpg) |
|
|
2002. a. |
2002. a. |
|
|
DKW F7 Meisterklasse kabrio-limusiin (1937-39) Restaureerimisel /2012/. |
![](a-sks-au/DKWF7CL_37-39_meisterkl-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7CL_37-39_meisterkl-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7CL_37-39_meisterkl-c_v.jpg) |
|
2012. a. |
2012. a. |
2012. a. |
|
DKW F7 Reichsklasse Spezial (1938) |
![](a-sks-au/DKWF7ReichsklSpez_38-a_2004_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7ReichsklSpez_38-b_2012_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7ReichsklSpez_38-c_2017_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7ReichsklSpez_38-d_Tallinn20-08-2019_BaltiKett30_v.jpg) |
2004. a. |
2012. a. |
2017. a. |
20. august 2019, Balti Kett 30, Tallinn |
![](a-sks-au/DKWF7ReichsklSpez_38-h_2019_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7ReichsklSpez_38-g_2019_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7ReichsklSpez_38-e_2019_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7ReichsklSpez_38-f_2019_v.jpg) |
2019. a. |
2019. a. |
2019. a. |
2019. a. |
DKW F7 (1937-39) Müüdud Rootsi. |
![](a-sks-au/DKWF7_37-39-b_2001_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_37-39-c_2001_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_37-39-d_2001_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_37-39-e_2001_v.jpg) |
2001. a. |
2001. a. |
2001. a. |
2001. a. |
![](a-sks-au/DKWF7_37-39_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_37-39-f_2018_Rootsi_v.jpg) |
|
|
2002. a. Kurtna laat Foto: Mobilisti Senior 1/2002 |
2018. a., Rootsi |
|
|
DKW F7 (1938) Omanik: Raivo Laanoja (alates 1979. aastast). Tehnika
100% originaal. |
![](a-sks-au/DKWF7_38e_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_38c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_38d_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_38i_Tagadi2000_v.jpg) |
1990. a-d |
27.10.1990, Tallinn |
27.10.1990, Tallinn |
2000. a., Tagadi laat |
![](a-sks-au/DKWF7_38a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_38b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_38f_2007_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_38g_2007_v.jpg) |
2001. a., Pirita, Tallinn Foto: Kristjan Sooper (Autoleht) |
2001. a., Pirita, Tallinn Foto: Kristjan Sooper (Autoleht) |
2007. a. |
2007. a. |
![](a-sks-au/DKWF7_38h_Talveralli2013_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_38j_2017_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7_38k_2021_v.jpg) |
|
2013. a. Uunikute Talveralli |
2017. a., Tallinn |
2021. a., Tallinn |
|
DKW F7 (1937-39)
Raam ja kere F7, esiosa (kapott, tiivad, iluvõre) F8. |
![](a-sks-au/DKWF7lim_02_37-39-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7lim_02_37-39-b_2005_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7lim_02_37-39-c_2017_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7lim_02_37-39-d_2017_v.jpg) |
1980(?). a-d, Viljandimaa |
2005. a., Tartumaa Foto: koomasaare.com |
2017. a., Pärnumaa |
2017. a., Pärnumaa |
![](a-sks-au/DKWF7lim_02_37-39-e_2017_v.jpg) |
|
|
|
2017. a., Pärnumaa |
|
|
|
DKW F8 (1939-42) Haruldane kabrio-kupee ehk Cabriolet 2+2. Esiosa
(tuled, poritiivad) vahetatud (originaalid olemas). |
![](a-sks-au/DKWF8cc_39-42a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8cc_39-42b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8cc_39-42c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8cc_39-42d_v.jpg) |
1980. a-d |
1980. a-d |
2009. a. |
2009. a. |
![](a-sks-au/DKWF8cc_39-42e_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8cc_39-42f_v.jpg) |
|
|
2009. a. |
2009. a. |
|
|
DKW F8 Front Luxus (1939-42) Cabriolet
|
![](a-sks-au/DKWF8FLcabr_39-42a_2012_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8FLcabr_39-42b_2010_v.jpg) |
|
|
2010-12. a. |
|
|
|
DKW F8 (1939-42) Cabriolet
|
![](a-sks-au/DKWF8cabr_39-42-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8cabr_39-42-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8cabr_39-42-c_v.jpg) |
|
2003. a. |
|
|
|
DKW F8 (1939)
|
![](a-sks-au/DKWF8lim_39_02-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39_02-b_v.jpg) |
|
|
2011. a. |
2011. a. |
|
|
DKW F8 (1939-42) Haruldane 4 uksega limusiin. |
![](a-sks-au/DKWF8lim4t_01-a_2016_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8lim4t_01-b_2016_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8lim4t_01-c_2016_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8lim4t_01-d_2016_v.jpg) |
2016. a. |
2016. a. |
2016. a. |
2016. a. |
DKW F8 Meister Super Export Limousine (1939-42)
Toodeti ainult ekspordiks, kokku 1165 eksemplari. |
![](a-sks-au/DKWF8Exportlim2t_39-42-b_1974Tln_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8Exportlim2t_39-42-c_1974Tln_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8Exportlim2t_39-42-d_1974Tln_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8Exportlim2t_39-42-a_1974Tln_v.jpg) |
1974. a., Tallinn |
1974. a., Tallinn |
1974. a., Tallinn |
1974. a., Tallinn |
DKW F8 (1939) |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39b_v.jpg) |
|
|
2004. a. |
2004. a. |
|
|
DKW F8 Meisterklasse (1939-42) Restaureerimise ootel /2006/. |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39-42_meisterkl-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39-42_meisterkl-b_v.jpg) |
|
|
1990. a. |
1990. a. |
|
|
DKW F8 (1939-42) |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39-42_02-a_Haapsalu1979_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39-42_02-b_Haapsalu1979_v.jpg) |
|
|
1979. a., Haapsalu |
1979. a., Haapsalu |
|
|
DKW F8(?) (1939-42) |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39-42_03_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF8lim_39-42_03-b_Mobilisti2-1992_v.jpg) |
|
|
1970. a-te lõpp / 1980. a-d |
1990. a-d Foto: Mobilisti 2/1992 |
|
|
|
DKW F9 (1939-42) Üks paarikümnest 1939-42 valminud proovieksemplarist.
Säilinud kere, müüdud Saksamaale. |
![](a-sks-au/DKWF9_39-42_b_Tallinn1974_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF9_39-42_c_Tallinn1974_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF9_39-42_2016_v.jpg) |
|
1974. a., Tallinn |
1974. a., Tallinn |
2015. a. |
|
* * * |
"DKW kabrio-limusiin" Esimene Artur Treivergi ehitatud
DKW-stiilis auto, 1979-80 valminud kabrio-limusiin. |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-g_7-12-1979_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-h_7-12-1979_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-i_10-1980_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-j_10-1980_v.jpg) |
7.12.1979, Rakvere |
7.12.1979, Rakvere |
1980. a. oktoober, Rakvere |
1980. a. oktoober, Rakvere |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-e_TlnPalermo82_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-f_TlnPalermo82_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-d_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-a_v.jpg) |
1982. a. Ralli Tallinn-Palermo |
1982. a. Ralli Tallinn-Palermo, Rakvere |
1982. a. Ralli Tallinn-Palermo(?) |
1984. a. Ralli Tartu-Võru 1984 |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-kabrlim-c_v.jpg) |
|
|
U. 2004. a., Viljandimaa |
U. 2004. a., Viljandimaa |
|
|
"DKW-sport rodster" Teine Artur Treivergi ehitatud DKW-stiilis
auto, 1984-85 valminud rodsterkerega sport-tüüp. Kere aluseks oli Rakvere lähedalt Päidest toodud 2-ukseline kinnine Adler. |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-rodster-e_09-1984_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-rodster-f_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-rodster-c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-rodster-d_v.jpg) |
1984. a. september, Rakvere |
1984. a., Rakvere |
1985. a. Tallinn Ralli |
1985/86. a., Rakvere |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-rodster-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Treiverk-rodster-b_v.jpg) |
|
|
1985/86. a., Rakvere |
1985/86. a., Rakvere |
|
|
"DKW-Adler kabriolett"
DKW F5-700 (1936) raamile paigaldatud Adler Trumpf Junior Karmanni 2-ukselise kabrioleti kere. |
![](a-sks-au/DKW-Adler_F5-700_36_kereAdlerTrJKarmann-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Adler_F5-700_36_kereAdlerTrJKarmann-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Adler_F5-700_36_kereAdlerTrJKarmann-c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Adler_F5-700_36_kereAdlerTrJKarmann-d_v.jpg) |
2011. a. |
2011. a. |
2011. a. |
2011. a. |
![](a-sks-au/DKW-Adler_F5-700_36_kereAdlerTrJKarmann-e_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Adler_F5-700_36_kereAdlerTrJKarmann-f_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKW-Adler_F5-700_36_kereAdlerTrJKarmann-g_v.jpg) |
|
2011. a. |
2011. a. |
2011. a. |
|
DKW F7 (1938) raam, F8 käigukast ja 4-kohalise F5 Front Luxuse kere tagaosa. |
![](a-sks-au/DKWF7kompl_38-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7kompl_38-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWF7kompl_38-c_v.jpg) |
|
2000. a-d |
2000. a-d |
2000. a-d |
|
|
* * * |
Lisaks esiveolistele DKW-dele valmistati 1930. a-te keskel ja teisel poolel ka kahte tüüpi tagaveolisi DKW-sid. Need erinesid
Front-seeria mudelitest oluliselt ka disaini poolest. Üsna omapärase kerekujuga DKW Schwebeklasse oli tootmises 1934-37 ja
seda valmistati mõningatel andmetel umbes 6000 eksemplari. 1934-35 kasutati 1-liitrist, hiljem pisut võimsamat 1,1-liitrist
mootorit. 1937-39 toodeti samuti 1,1-liitrise mootoriga DKW Sonderklasset u 8000 eksemplari. Mõlemat mudelit ehitati vaid
keredega 2 uksega limusiin ja 2 uksega kabrio-limusiin. Schwebeklassede kohta Eestis andmed puuduvad, Sonderklassesid on siin
olnud mitmeid.
|
DKW SONDERKLASSE (1937) Lammutatud varuosadeks,
alles komplektne raam sildadega. |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_37-a_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_37-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_37-c_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_37-d_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_37-e_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_37-f_v.jpg) |
|
|
2000. a-d |
DKW SONDERKLASSE (1938) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_38d_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_38_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_38b_2011_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_38c_2011_v.jpg) |
1980. a-d |
2011. a. |
2011. a. |
2011. a. |
DKW SONDERKLASSE (1939)
Säilinud suuremas osas originaalsena, sh algse värvkattega (välja arvatud mootorikate). |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003k_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003j_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003d_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003a_v.jpg) |
1980. a-d |
1980. a-d |
1986. a. Sajandi Sõit, Rakvere |
1990. a-d |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003e_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003f_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003g_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003h_v.jpg) |
2000. a-d |
2000. a-d |
2000. a-d |
2000. a-d |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39_A003i_v.jpg) |
|
|
|
2000. a-d |
|
|
|
DKW SONDERKLASSE (1939) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39lim_v.jpg) |
|
|
|
1988. a. Tartu Foto: Mobilisti 3/1988 |
|
|
|
DKW SONDERKLASSE (1939) Oli algselt kabrio-limusiin,
ümberehitus lahtiseks hot-rodiks on jäänud lõpetamata. |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39alg_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39hr_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39hr-b_v.jpg) |
![](a-sks-au/DKWSonderklasse_39hr-c_v.jpg) |
Enne ümberehitust |
Ümber ehitamisel 2000. a. |
2009. a. |
2009. a. |
Fotod: www.carrating.org |
|
|
|
|
|
|
galerii[ät]hot.ee |