|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
321
|
Mudeli 320 järglasena toodeti 1938-41 üle 3600 BMW 321, Ambi-Budd valmistas kered 2 uksega limusiinidele ja erinevad kerefirmad
2 uksega kabriolettidele. 320 ja 321 väliseks erinevuseks on uste avanemise suund: esimesel ettepoole, teisel (sarnaselt ülejäänud
tolle aja BMW mudelitele) tahapoole. BMW 321 oli kallim kui näiteks Wanderer W24 ja Mercedes-Benz 170V, olles umbes samas
hinnaklassis kui Ford V8.
321 toodeti 1945-50 BMW nime all edasi SDV territooriumile jäänud Eisenachi tehases. Kokku ehitati pärast sõda veel 8900 BMW 321,
millest suur osa rändas sõjakulude katteks N. Liitu. Eestis on BMW 321 väga levinud, kuid valdavalt on tegu just pärast sõda
Ida-Saksamaal toodetud autodega.
|
BMW 321 (1938-41) Kabriolett. Ehitati ümber kinniseks ja GAZ-i tehnikale. Restaureerimisel /2015/. |
 |
 |
 |
 |
2005. a. Vanasõidukite Suursõit |
2005. a. Vanasõidukite Suursõit |
2015. a. |
2015. a. |
BMW 321 (1948) Restaureeritud 2003-22.
Omanik Üllar Suvemaa, LaitseRallyPark;
vt ka Virtuaalne Vanatehnikamuuseum |
 |
 |
 |
 |
2003. a. |
2003. a. |
2022. a., Laitse |
2022. a., Laitse |
 |
|
|
|
2022. a., Laitse |
|
|
|
BMW 321 (1948) |
 |
|
|
|
2007. a. |
|
|
|
BMW 321 (1948) |
 |
 |
|
|
1998. a., Kurtna |
1998. a., Kurtna |
|
|
BMW 321 (1949) |
 |
 |
|
|
2003. a. |
2003. a. |
|
|
BMW 321 (1949) |
 |
 |
 |
 |
1995. a., Tallinn |
1995. a., Tallinn |
1995. a., Tallinn |
U. 2005. a. |
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
 |
|
2008. a. |
2008. a. |
2012. a. |
|
BMW 321 (1938-49) Oli arvel 1942. a. Stoewerina. |
 |
 |
 |
 |
1990. a-d Foto: Mobilisti 4/1997 |
1990. a-d Foto: Mobilisti 4/1997 |
2003. a., Tallinna lähedal |
2016. a. |
 |
 |
|
|
2016. a. |
2016. a. |
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
|
|
|
U. 2000. a. |
|
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
 |
 |
Foto: Kuldne Börs 25.04.-28.04. 2002 |
2016. a. |
2016. a. |
2016. a. |
 |
|
|
|
2016. a. |
|
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
 |
 |
1990. a., Rakvere |
1990. a., Rakvere |
1990. a., Rakvere |
1990. a., Rakvere |
BMW 321 (1938-49) |
 |
|
|
|
1970. a-d |
|
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
 |
 |
1970. a-te lõpp, Vändra |
1979. a. Ralli Haapsalu 79/700, Risti |
1980. a-d, Pikavere |
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
|
|
1970. a-d, Riia |
1970. a-d, Riia |
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
|
|
|
1986. a. Ralli Rakvere-Narva |
|
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
|
|
|
1979. a. Ralli Haapsalu 79/700 |
|
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
|
|
1980. a-d, Pikavere |
1980. a-d, Pikavere |
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
|
|
|
1984. a. Ralli Tartu-Võru |
|
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
|
|
1989. a., Viljandi |
1989. a., Viljandi |
|
|
BMW 321 (1938-49) Ümber ehitatud. |
 |
 |
|
|
1990. a., Rakvere |
1990. a., Rakvere |
|
|
BMW 321 (1938-49) Ümber ehitatud. |
 |
 |
 |
|
2005. a., Tagadi (Kurtna) |
2005. a., Tagadi (Kurtna) |
2005. a., Tagadi (Kurtna) |
|
BMW 321 (1938-49) Ümber ehitatud, esiosa Opelilt. |
 |
 |
|
|
2005. a., Tagadi (Kurtna) |
2005. a., Tagadi (Kurtna) |
|
|
BMW 321 (1938-49) Taastamise ootel. |
 |
 |
|
|
2005. a. |
2005. a. |
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
|
|
|
2007. a. |
|
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
 |
|
1995. a., Rakvere |
2008. a., Rakvere |
2008. a., Rakvere |
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
|
|
1995. a., Rakvere |
2008. a., Rakvere |
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
 |
|
2013. a. |
2013. a. |
2013. a. |
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
|
|
|
2003. a. |
|
|
|
BMW 321 (1938-49) Mootor, käigukast ja sillad Volga. |
 |
 |
|
|
2004. a. |
2004. a. |
|
|
BMW 321 (1938-49) Katus madalamaks lastud. Orig. sillad, muu puudu. |
 |
 |
|
|
2004. a. |
2004. a. |
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
 |
|
|
2005. a., Mõigu |
2005. a., Mõigu |
|
|
BMW 321 (1938-49) |
 |
|
|
|
2005. a. |
|
|
|
340
|
BMW 340 (alates 1952 EMW) põhines BMW sõjaeelsel menumudelil 326. Seda toodeti Ida-Saksamaal Eisenachis, endises BMW tehases
1949-55 kokku üle 21200 eksemplari. Suur osa neist saadeti reparatsioonitasuna N. Liitu. Kuna idasakslased turustasid oma autosid
ka Lääne-Euroopas, kuid firma BMW tegutses Lääne-Saksamaal edasi, tuli BMW nime kasutamine lõpetada. Alates 1952. a-st kandsidki
"ida-BMWd" senise sini-valge asemel puna-valget logo kirjaga EMW (Eisenacher Motorenwerk).
|
BMW 340 (1950) Restaureerimisel /2008-09/. |
 |
 |
 |
 |
1979. a. Ralli Haapsalu 79/700, Risti |
1984. a. Ralli Tartu-Võru 84 |
2005. a. Vanasõidukite Suursõit |
BMW 340 (1950) Restaureeritud 2003-12. |
 |
 |
 |
 |
2002. a. |
2004. a. |
2009. a. |
2012. a. |
 |
 |
|
|
2012. a. |
2014. a. |
|
|
BMW 340 (1950) |
 |
|
|
|
1990. a-d Foto: Mobilisti 3/1993 |
|
|
|
BMW 340 (1950) Ümber ehitatud. |
 |
 |
 |
 |
2007. a. |
2007. a. |
2007. a. |
2007. a. |
BMW 340 (1950) |
 |
|
|
|
Foto: Kuldne Börs 16.06.1993 |
|
|
|
BMW 340 (1951?) Tagasild ja mootor Pobeda. |
 |
 |
 |
 |
2004. a. |
|
|
|
BMW 340 (1952) |
 |
 |
 |
 |
1970./1980. a-d |
1980. a. |
1990. a., Rakvere |
1990. a., Rakvere |
 |
 |
|
|
1991. a., Rakvere |
1991. a., Rakvere |
|
|
BMW 340 (1952) |
 |
 |
 |
 |
1980. a-d |
1980. a-d |
1990. a., Rakvere |
1990. a., Rakvere |
EMW 340-2 (1952-55, passis 1948) |
 |
 |
 |
 |
2006. a. |
|
|
|
EMW 340 (1953) |
 |
 |
 |
2005. a. |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
 |
|
|
1979. a. Ralli Haapsalu 79/700 |
1979. a. Ralli Haapsalu 79/700, Risti |
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
 |
|
|
1970. a-te lõpp, Vändra |
1980. a. |
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
|
|
|
1970. a-d, Tallinn |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
|
|
|
1970. a-d |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
|
|
|
Pärnu, "Punase torni" juures Foto:
www.visitestonia.com |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) Käiguosa GAZ-24 |
 |
|
|
|
U. 1989. a., Tallinn |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
 |
|
|
1992. a., Rakvere |
1992. a., Rakvere |
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
|
|
|
1977. a., Riia |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
|
|
|
1970. a-te lõpp |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
 |
|
|
1979.(?) a., Vändra |
1979.(?) a., Vändra |
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
|
|
|
1973. a., Tartu |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
 |
|
|
1980. a-d, Pikavere |
1980. a-d, Pikavere |
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
|
|
|
2000. a. Ümber Eesti sõit, Võsu |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
|
|
|
Foto: juulu[ät]hotmail.com |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
 |
 |
 |
1980. a-d |
2003. a. |
2003. a. |
2003. a. |
 |
|
|
|
2003. a. |
|
|
|
BMW 340 (1949-52) |
 |
 |
 |
 |
2006. a. |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
|
|
|
1990. a., Võsu |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
 |
 |
 |
1991. a., Võsu |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
|
|
|
2001. a. |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
|
|
|
2002. a. |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
 |
 |
|
2000. a-d |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
 |
 |
|
2000. a-d |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
 |
 |
|
2000. a-d |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
 |
|
|
2008. a. |
2014. a. |
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
|
|
|
2004. a. |
|
|
|
BMW 340 / EMW 340 (1949-55) |
 |
|
|
|
2005. a. |
|
|
|
|
|
|
|
|
galerii[ät]hot.ee |
|
|
|